poniedziałek, 16 kwietnia 2012

Decupache odsłona druga

 Nie było mnie parę dni na blogu bo bardzo ciężko pracowałam.Wczoraj miałam przypływ weny i oto co tam sobie stworzyłam.Bardzo podoba mi się szczególnie biżuteria drewniana,jestem ciekawa co o tym sądzicie.Jak ktoś odważny to niech napisze komentarzyk.Ps.Jestem w trakcie dziergania topu na lato mam parę wizji jestem ciekawa która się zrealizuje.A u Moni powrót Faceta więc chwilowo spokój.Ma parę zdjęć swoich cudnych prac, jak je prześle do mnie od razu opublikuję.Mam też w planach pokazywać filmiki jak tworzyć takie cudeńka.Zobaczymy co mi z tego wyjdzie.
Kolorowo mi

kubeczek różności

tulipanowy zawrót głowy

Pudełko na herbaty

tulipanowy zawrót głowy c.d.

c.d.

różany chłód

c.d.

słodki zestawik

coś do kluczy


coś do kluczy c.d.


Moja ulubiona biżuteria,bardzo lubię taki rodzaj zawieszek na szyję,mam nadzieję ze wam się też podoba.
zimowy sen

letnie kwiaty


zielone liście

chłodne róże

kolejne pudełeczko różane,chyba róże to mój ulubiony motyw


Użytkowa część prac z decoupage.Miałam w domu taki taboret stary jak świat,i oto co z nim zrobiłam prezentuję na tych zdjęciach.Wykorzystałam ten sam motyw co na pudełku do herbaty,oraz kubeczku różności.
Reakcje:

3 komentarze:

  1. Cudownie je przyozdobiłaś, wyglądają jak z bajki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje za to że podobają się Tobie.Bardzo dziękuję.

      Usuń
    2. Jakie piękne rękodzieła , świetne te prace !!
      Polecam mojego bloga http://sytuacjabez.blogspot.com/

      Usuń